IP

انا يتيمة بدى عريس بالله عليكم

8

 انا يتيمة بدى عريس بالله عليكم


 انا يتيمة بدى عريس بالله عليكم
 انا يتيمة بدى عريس بالله عليكم



مرحبا , سامحونى بس انا عنجد كتير تعبانه وبدى ارتاح
محتاجه راجل فى الحلال
أنا ورود من سوريا فى العشرينات من عمر قلبى طيب و كتير حنونه احب
الخير لكل الناس جميلة جدا لكن انا انسانه فقيرة
لكن عايشه عمري راضيه بما قدره الله لي ومحافظه
على حالي سنيه محجبه اخاف الله ورسوله أصلي دائما
رغم حاجتى لوجود راجل فى حياتى وعايشه محرومة من
الحضن الدافىء اللى تتمناه اى بنت لكن استحملت وعمري
فى حياتى ما حكيت مع رجال او شباب متل باقى الصبايا
رغم كل الظروف الصعبة التي مرت علينا
بسوريا انا يتيمة وعايشه مع بنات عمتى
فى بيتهم واحس انى صرت ضيفة ثقيلة عليهم
لهيك السبب بدى اتزوج ويصير عندى
بيت وزوج ارتاح معاه يارب
طريقة التواصل مع أنسة ورود :

للتواصل مع أنسة ورود شارك طلب الزواج الخاص بها على مواقع التواصل الاجتماعى مثل فيس بوك أو جوجل بلس أو تويتر وأكتب مع المشاركة وسيلة للتواصل معك وسوف تقوم بالتواصل معك فورا بعد رؤية مشاركتك

التعليقات

  1. ارجو التواصل على الايميل agabeela@gmail.com

    ردحذف
  2. ارجو التواصل amralbndarynasr@gmail.com كل ما اتمناه الالتزام بشرع الله والرضا القضاء خيره وشره وده رقمى على الواتس 01277130372

    ردحذف
  3. اسمس محمد وجاد للزواج اتمني التواصل

    ردحذف
  4. انا مدرس من مصر
    ارجو التواصل 01228332525
    mstfyhadh@gmail.com

    ردحذف
  5. ارغب في الزواج من ارملة او مطلقة لامانع من وجود اطفال
    الاقامة داخل مصر فقط

    ردحذف
    الردود
    1. 01122259902
      ارغب في ارملة او مطلقة زواج شرعي فقط

      حذف
  6. مرحباانا محمدمن سوري اذا ممكن انا جاد

    ردحذف

جميع الحقوق محفوظه © زواج وتعارف بنات العرب

تصميم الورشه